menu

Privacy en protocollen


Als medewerker of klant wil je weten waar je aan toe bent. Hieronder lees je meer over hoe we jouw privacy borgen en omgaan met klachten (en complimenten :-D). Mocht je te maken hebben met een incident of datalek, meld het dan meteen!

Protocollen

Hier vind je de ‘Privacyverklaring’ van Cordaad Welzijn
Hier vind je onze ‘Regeling Klachten en Complimenten’
Hier vind je het protocol ‘Melden datalek’ Cordaad Welzijn
Hier vind je ons protocol ‘Melding (bijna) incidenten’

Regelingen
Hier vind je de ‘Regeling Klokkenluider’ van Cordaad Welzijn

Vertrouwenspersonen

Informatie over onze vertrouwenspersonen vind je op pagina ‘Over Cordaad Welzijn

Klachten- en melding datalekformulier Cordaad Welzijn

Naam*
Adres*
Postcode / plaats*
Telefoonnummer*
E-mail*

Omschrijving klacht(en) of datalek*
Voor een snelle en zorgvuldige behandeling van uw klacht vragen wij u uw klacht zo concreet mogelijk te beschrijven: wat is de aard en omvang van het probleem, wat en/of wie betreft het? Hoe lang speelt het al; heeft het zich één of meerdere keren voorgedaan?

Gewenste oplossing / reactie
Indien relevant: als u al een idee heeft over een mogelijke oplossing of anderszins de reactie die u van ons wenst: Wat zou dat dan zijn?

Voorheen telefonisch contact
Heeft u al telefonisch contact gehad over de klacht, en zo ja met wie, en wat is daar uit gekomen?

* = verplicht invullen

Dit formulier vraagt u persoonlijke gegevens zodat wij met u kunnen communiceren. De gegevens worden nooit aan derden verstrekt.
Zie onze Privacyverklaring om te zien hoe wij met uw gegevens omgaan.

Het lijkt er op dat javascript is uitgeschakeld in deze browser. Om de site optimaal te laten functioneren dient u javascript te activeren