Geldzaken en formulieren
Cranendonck
Het is best lastig om je eigen administratie en geldzaken bij te houden. Al die brieven en formulieren, soms per post, soms digitaal. Rekeningen die betaald moeten worden. Ben je ook het overzicht wel eens kwijt? Meld je dan aan bij de Thuisadministratie.
Wij denken met je mee. Je kunt rekenen op gratis begeleiding en ondersteuning van geschoolde vrijwilligers uit de buurt. Natuurlijk vinden we jouw privacy heel belangrijk!
Precies daarvoor hebben we deze service in het leven geroepen. Met geschoolde vrijwilligers die weten hoe het online allemaal werkt. En welke formulieren je nodig hebt. We geven advies als je even vastloopt. Of we scheppen, samen met jou, orde in je administratie.
Waarvoor kun je bij ons terecht?
- Antwoorden op financiële vragen.
- Samen belastingpapieren doornemen.
- Formulieren invullen.
- Aanvragen indienen.
- Meer inzicht in waar je geld blijft.
- Leren hoe je een eenvoudige administratie bijhoudt.
Wat mag je verwachten?
Een ervaren vrijwilliger die naar jou luistert en die helpt om de controle terug te krijgen. Stap voor stap, met duidelijke uitleg en met aandacht voor jouw situatie.
Financiële hulp op maat
De vrijwilliger begeleidt jou in wat nodig is. Bijvoorbeeld hoe jij jouw uitgaven bijhoudt, je administratie ordent. Of welke voorzieningen je aan kunt vragen wanneer je (tijdelijk) weinig inkomen hebt. Daar hoef je niets voor te betalen, dat doen we gewoon zo.
Maak een afspraak
Dat kan telefonisch via 0495 592 553. We zijn bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 10.00 tot 12.30 uur. Appen mag ook, naar 06 10 20 84 70. De afspraken zijn op donderdagmiddag. Kunt je niet op donderdagmiddag? Dan hebben we ook vrijwilligers die op andere momenten kunnen, eventueel bij jou thuis.
Het Administratiecafé Cranendonck wordt gecoördineerd door de Vrijwilligerscentrale Cranendonck, onderdeel van Cordaad Welzijn.
Wil je weten wat we doen in Cranendonck?
- Datum: 17/10/2099
- Locatie: Budel
- Tijd: 13.30 - 15.30 uur